SoTL: Pitch jouw onderwijsonderzoeksidee (sessie 1)

Workshop
10:45-12:15
Zaal: Torenkamer
Voertaal: English

Gespreksleider Irma Meijerman.

In de vorm van ronde tafels zullen we werken aan SoTL-ideeën door te kijken hoe ze kunnen worden vormgegeven en voortgezet.

Bij alleen Nederlands (luisterende) deelnemers, kan de voertaal van de sessie veranderen naar Nederlands.

Onderstaande projecten zullen gepitcht worden:

  • Towards a conceptual curriculum design framework that supports the development of sustainability competencies using inter- and transdisciplinary learning approaches, Nina Bohm and Gemma O’Sullivan
  • Keeping pace in the age of innovation: Dutch student perspectives on learning AI and the position of AI in the undergraduate pharmaceutical sciences curriculum, Kidwai, S., Rojas-Velazquez, D., Lopez-Rincon, A., Kraneveld. A. D. & Meijerman, I.
  • Investigating the impact of inquiry-style tutorials on student engagement, Jennifer Casey
  • Incorporating Students as Partners in Innovation and Evidence in Education: An Elective Course | Irma Meijerman, Anneke van Houwelingen, Femke Kirschner, Igor Sweet, Lieke Maas, Marit van Riessen, Veronia Nasralla and Tamara Muliaditan-de Konin
  • The role of Humanities in broadening the scope of higher education research, Imar de Vries, Christianne Smit, Marije van Braak, Vincent Crone, Ingrid Hoofd and Rianne van Lambalgen

Delen